Forums

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Algemeen
Auteur Bericht
Bertus1111
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 22:00, 20/05/2015 Reageer met quote Naar boven

Goedenavond

Aankomend weekend ga ik naar Frankfurt om te spotten 2 dagen zaterdag en zondag zijn er misg nog meer mensen die toevallig gaan misg zien we elkaar wel daar ik zal wat foto's plaatsen in de loop van volgende week
Iemand tips

Mvg bertus
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Aranca
DPS Lid
DPS Lid

BerichtGeplaatst: 19:09, 27/08/2015 Reageer met quote Naar boven

Hoi Bertus,

Hoe is Frankfurt je bevallen? En voor eenieder die dit leest:
Zit te overwegen om er een paar daagjes op uit te trekken. Naar een (zeer) druk vliegveld (liefst KLM-bestemming) waar ik mogelijk zelfs vanuit het hotel foto's kan maken. Iemand hier ervaring mee? (Er zijn hotels met speciale spotterspackages heb ik gelezen)
Heb tot heden zoveel info gevonden dat ik het even niet meer weet. Overweeg Londen Heathrow of Frankfurt (of mss zelfs Dubai). Maar zou het fijn vinden met iemand in contact te komen die een van deze luchthavens heeft bezocht.
Kwam oa op deze site terecht: http://www.plane-spotting-hotels.com/
en voor Frankfurt deze site: http://www.spotterguide.net/index.php/planespotting/europe/germany/frankfurt-fra-eddf/
Vooral een hotel met uitzicht op het vliegveld en de bereikbaarheid van een goeie spottersplek (kan ook op het vliegveld zijn) zonder zelf een auto te hoeven huren is voor mij belangrijk.

Click hier voor mijn foto's
Bekijk gebruikers profiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie       Dutch Plane Spotters Forum Index -> Algemeen